ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЛІЦЕНЗІЙНИМ ПРОГРАМНИМ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯМ

1С:Підприємство - це програмний продукт для ведення бухгалтерського і податкового обліку в комерційних організаціях, а також для формування стандартної бухгалтерської, статистичної та податкової звітності. Консалтинг Ф.С. є членом «Спілки автоматизаторів бізнесу» та є офіційним постачальником ліцензійного програмного забезпечення.

Основні поставки програмного продукту 1С:Підприємство:

1С:Бухгалтерія 8 для України. Базова версія

Бухгалтерія призначена для автоматизації бухгалтерського й податкового обліку, включно з підготовкою обов’язкової (регламентованої) звітності, в організаціях, що здійснюють будь-які види комерційної діяльності: гуртову й роздрібну торгівлю, комісійну торгівлю (включно з субкомісію), надання послуг, виробництво тощо. Бухгалтерський і податковий облік ведеться відповідно до чинного законодавства України.

Бухгалтерія забезпечує вирішення всіх завдань, що стоять перед бухгалтерською службою підприємства, якщо бухгалтерська служба повністю відповідає за облік на підприємстві, включно з, наприклад, випискою первинних документів, обліком продажів тощо. Це прикладне рішення також можна використовувати виключно для ведення бухгалтерського та податкового обліку, а завдання автоматизації інших служб, наприклад, відділу продажів, вирішувати спеціалізованими конфігураціями або іншими системами

До складу Бухгалтерії включений план рахунків бухгалтерського обліку, що відповідає Наказу Міністерства Фінансів України "Про затвердження Плану рахунків бухгалтерського обліку й Інструкції про його використання" від 30 листопада 1999 р. № 291. Склад рахунків, організація аналітичного, валютного, кількісного обліку на рахунках відповідають вимогам законодавства щодо ведення бухгалтерського обліку і відображення даних у звітності. За необхідності користувачі можуть самостійно створювати додаткові субрахунки й розрізи аналітичного обліку.

Вартість 2240 грн.

1С:Бухгалтерія 8 для України. ПРОФ версія

ПРОФ версія 1С:Бухгалтерії має ряд відмінностей у порівнянні з базовою версією:

  • Підтримується ведення бухгалтерського і податкового обліку господарської діяльності декількох організацій в одній інформаційній базі;
  • Одночасно з однією інформаційною базою може працювати кілька користувачів;
  • Підтримується зміна конфігурації;
  • Підтримується робота в клієнт-серверному варіанті;
  • Підтримується робота розподілених інформаційних баз.

Якщо у організації виникне потреба ведення багатофірмового обліку в одній інформаційній базі, одночасної роботи користувачів або інші завдання, які не вирішуються в рамках обмежень базової версії, то в цьому випадку можна буде перейти на роботу з програмою Бухгалтерія версії ПРОФ, яка не має зазначених обмежень.

Вартість 6690 грн.

1С:Підприємство 8. Управління  торговим підприємством для України

  • "Управління торговим підприємством" — універсальний програмний продукт для комплексної автоматизації підприємств, що здійснюють будь-які види комерційної діяльності. Прикладне рішення дозволяє автоматизувати завдання оперативного, управлінського, бухгалтерського і податкового обліку, обліку кадрів і розрахунку заробітної плати, аналізу і планування торгових операцій, підготовку обов'язкової (регламентованої) звітності, що забезпечує ефективне управління сучасним торговим підприємством.

Вартість 15053 грн.

1С:Підприємство 8. Управління невеликою фірмою для України

  • "Управління невеликою фірмою" - це готове рішення для управління та обліку на підприємствах малого бізнесу. У програмі реалізовано все найнеобхідніше для нефіскального оперативного обліку, контролю, аналізу та планування на підприємствах з такими напрямами діяльності, як надання послуг (сервіс), підрядні (проектні) роботи, виробництво продукції, торгівля. Рішення допомагає підвищити ефективність роботи компанії, надаючи власникам і керівникам широкий спектр інструментів для управління, а співробітникам - нові можливості для продуктивної роботи. Рішення не перевантажено зайвим функціоналом, його можна легко налаштувати на особливості організації управління та обліку в компанії - це забезпечує можливість "швидкого старту" і зручність щоденної роботи. Програма реалізована повністю на керованих формах. Це дозволяє використовувати її в режимі товстого, тонкого або web клієнта, тобто працювати з системою з будь якої точки світу.

Вартість 8400 грн.

1С:Бухгалтерія 8 для України

  • Клієнська ліцензія на 1 робоче місце

Вартість 3300 грн.

  • Комплект на 5 користувачів

Вартість 12900 грн.

Інші галузеві рішення

  • Програмні продукти для управлінського та фінансового обліку;
  • Програмні продукти для будівництва, житлово-комунального господарства;
  • Програмні продукти для сільського господарства;

Вартість залежить від вибраного програмного продукту

Час іде і прогрес не стоїть на місці. Якщо вчора нам доводилось стояти у довгих чергах для подачі звітності в органи ДФС, Пенсійний фонд чи статистику, то сьогодні за нас це роблять програми для подачі електронної звітності.

Консалтинг Ф.С. надає послуги щодо продажу та встановлення різних програм для подачі електронної звітності, налаштування та консультації щодо їх використання.

Електронний цифровий підпис (ЕЦП)— вид електронного підпису, отриманого за результатом перетворення набору електронних даних, який додається до цього набору або логічно з ним поєднується і дає змогу підтвердити його цілісність та ідентифікувати підписувача.

В залежності від центру сертифікації ЕЦП наші послуги включають підготовку необхідних документів для виготовлення ключів, генерацію сертифікатів, консультації.

Електронний документообіг здійснюється відповідно до законодавства України або на підставі договорів. Відповідно до ст. 9 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», електронний документообіг − сукупність процесів створення, оброблення, відправлення, передавання, одержання, зберігання, використання та знищення електронних документів, які виконуються із застосуванням перевірки цілісності та в разі необхідності з підтвердженням факту одержання таких документів.

ВЧАСНО

  • “Вчасно” – це сервіс миттєвого обміну документами, що дозволяє підписувати, надсилати, отримувати та зберігати документи онлайн, тому ніякого спеціального програмного забезпечення не потрібно, лише браузер та доступ до мережі Інтернет.

FREDO ДокМен

  • Сервіс FREDO ДокМен – це сервіс для користувачів систем автоматизації бізнесу (BAS, UA-Бюджет, 1С:Підприємство), за допомогою якого можна обмінюватися будь-якими електронними документами зі своїми контрагентами. Тісна інтеграція сервісу FREDO ДокМен з типовими конфігураціями систем автоматизації бізнесу дозволяє обмінюватися між контрагентами рахунками, актами виконаних робіт і товарними накладними безпосередньо з конфігурацій систем автоматизації бізнесу без створення зовнішніх проміжних файлів. Сервіс FREDO ДокМен дозволить зекономити час та кошти, позбувшись необхідності роздруковувати та видавати (надсилати поштою) паперові копії бухгалтерських документів своїм контрагентам.

Paperless

  • Безкоштовний сервіс від Приватбанку, який можуть використовувати всі клієнти. Сервіс працює коректно з ЕЦП усіх основних АЦСК України, включаючи податкову службу, міністерство юстиції, ПриватБанк та інші.

Медок модуль «Електронний документообіг»

  • Модуль системи «M.E.Doc» «Електронний документообіг» компанії Інтелект-сервіс розроблений для обміну електронними документами з контролюючими органами (наприклад, реєстрація податкових накладних в ЄРПН) та контрагентами (обмін рахунками, актами та податковими накладними). Модуль «Електронний документообіг» спеціально розроблений для того щоб зберігати час підприємця. Програма дозволяє зробити бізнес-процеси у компанії більш ефективними, а її імідж на українському та міжнародному ринках – кращим

ЯК МИ ПРАЦЮЄМО

Крок 1

Вибір бажаної послуги на сайті

Крок 2

Оформлення заявки на сайті

Крок 3

Консультація з нашими спеціалістами та укладання договору про співпрацю

ЗРОБИТИ ЗАЯВКУ НА СПІВПРАЦЮ

Ви можете замовити зворотній зв'язок нашого спеціаліста

ЗВОРОТНІЙ ЗВ'ЯЗОК

Графік роботи: Пн–Пт з 9:00 до 18:00

м. Львів, вул. Навроцького, буд. 33,
79034, Україна

+38 (067) 944-94-43 (Viber, Telegram)
+38 (093) 943-94-33
+38 (050) 943-94-33

ОТРИМАТИ КОНСУЛЬТАЦІЮ

НАВЕРХ