Компанія «Консалтинг Ф.С.» пропонує клієнтам послуги аутсорсингу з бухгалтерського обліку та оподаткування.
+38 (067) 944-94-43
Email: consulting-fs@outlook.com
Консалтинг Ф.С.
м. Львів, вул. Навроцького, буд. 33, 79034, Україна
Сфера діяльності: організація діяльності підприємств, фінансове планування, оптимізація оподаткування, адміністративне право, діяльність у сфері дозвільної документації.
Досвід роботи – 12 років.
Професійний досвід роботи Андрія в Консалтинг Ф.С. перевищує 7 років, включає консультації клієнтів з різних питань бухгалтерського обліку та оподаткування.
Сферою роботи є організація, налагодження та контроль ведення обліку підприємств різних напрямів діяльності та систем оподаткування.
Спеціалізується на обліку ПДВ та роботою з фінансовою звітністю підприємств, податковому плануванні, аналізі фінансово-економічної діяльності підприємств.
Спеціалізація: організація та ведення фінансового, податкового та управлінського обліку торговельних і виробничих підприємств.
Фахівець з аналізу, складання та подання статистичної і податкової звітності.
Досвід роботи в бухгалтерській сфері - 5 років.
Сфера діяльності: організація та ведення бухгалтерського обліку ІТ-підприємств, підприємств із зовнішньою економічною діяльністю; облік ПДВ; встановлення та обслуговування програм для подачі електронної звітності, програм бухгалтерського обліку (1С:Бухгалтерія).
Досвід роботи в бухгалтерській сфері - 5 років.
Спеціалізація: введення бухгалтерського обліку у відповідності до національних стандартів бухгалтерського обліку та фінансової звітності підприємств та фізичних осіб-підприємців різних галузей.
Сфера діяльності: заробітна плата та оподаткування, кадрове діловодство, робота з документами в системах електронного документообігу, зокрема на платформі EDI Network.
Досвід роботи – 4 роки.
Сфера діяльності: ведення бухгалтерського обліку торговельних та транспортних підприємств з додержанням єдиних методологічних засад та з урахуванням особливостей діяльності кожного підприємства.
Досвід роботи – 4 роки.
Сфера діяльності: ведення бухгалтерського та управлінського обліку, зокрема робота з програмним забезпеченням 1С, ведення кадрового обліку, обліку заробітної плати та її оподаткування, робота з первинною документацією (в т.ч. примірними формами первинних документів з обліку в будівництві), підготовка фінансової звітності; фінансовий аналіз роботи підприємств.
Досвід роботи в сфері бухгалтерського обліку – 2,5 роки.
Сфера діяльності: організація та ведення бухгалтерського обліку за допомогою програмного забезпечення 1С: «Бухгалтерія» у сферах надання послуг, торгівлі та туризму: облік заробітної плати, утримань та нарахувань, облік валютних операцій, оформлення первинної та кадрової документації, робота з системами Клієнт-банк.
Досвід роботи – 2,5 роки
Сфера діяльності : ведення бухгалтерського та управлінського обліку, зокрема ведення обліку ТМЦ, МШП, нематеріальних активів, основних засобів. Формування кадрової документації , нарахування та виплата заробітної плати. Проведення розрахунків з постачальниками та клієнтами, звірка розрахунків, підготовка фінансової звітності.
Фахівець з обліку в сфері ОСББ.
Досвід роботи у сфері бухгалтерії - 2,5 роки
Сфера діяльності: ведення ділянок оперативної бухгалтерії за допомогою програмного забезпечення 1С: «Бухгалтерія»: облік розрахунків з контрагентами, облік надходження, реалізації товару, контроль за обліком і списанням ТМЦ та ПММ, ведення банківських операцій, нарахування та розрахунок заробітної плати, облік нерухомого майна. Прийом і обробка первинної документації, ведення кадрового обліку, здійснення платежів в системі Клієнт-банк.
Досвід роботи - 2 роки.
Сфера діяльності: ведення бухгалтерського та управлінського обліку підприємств, контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами), ведення операцій по руху ТМЦ, облік надходження, реалізації товару, прийом, контроль і обробка первинної документації.
Досвід роботи - 1,5 роки